پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
عباس جمشیدی در جلسه معارفه معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۸۰۰۱۲
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: از مجموعه کادر درمان و همه همکاران در ستاد مدیریت بیماری کرونا قدردانی می شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، عباس جمشیدی در جلسه شورای اداری استان و تکریم و معارفه معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری بوشهر اظهار داشت: مسئولیت ها دوران کوتاه و گذری دارند و به طور قطع مسئولیت امانتی در دست افراد است و آنچه در انتهای خدمت می توان مشاهده کرد این است که بتوانیم خوب به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: اگر این نگاه خدمت به مردم در وجود یک مدیر باشد مابقی امور به صورت اتوماتیک تسهیل می شود و خداوند به افرادی  که در مسیر خدمتگزاری گام برمی دارند نظر لطف خواهد داشت.

جمشیدی با بیان اینکه از خدمات دکتر خورشیدی در مدت هزا رو یک روز خدمت ایشان تقدیر می شود ادامه داد: امید بخشی، تیزبینی و نکته بینی از ویژگی های آقای خورشیدی است و از رفتار او چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

وی تصریح کرد: وی در بحث ایثار گری نمونه و آزاده و جانباز دفاع مقدس هست در حالی که خیلی ها از این موضوع مطلع نبودند و او نیز از آن به عنوان ابزاری برای سهم خواهی استفاده نکرد.

فرماندار بوشهر ادامه داد: این یک درس برای ماست که انسان های شریفی در جمهوری اسلامی هستند که در زمان خود به آنچه وظیفه داشت، عمل کرد و امروز هم که میدان خدمت دیگری است مسیر سخت خدمتگزاری به مردم را انتخاب کردند.

جمشیدی گفت: پاکدستی، امانتداری، رعایت حداکثری بیت المال و ایجاد اتحاد و همدلی و همراهی بین مجموعه کاری از ویژگی های کاری آقای خورشیدی است و در حوزه کارشناسی به لحاظ مدیریت هیچ وقت احساس رئیس و مرئوسی را نداشتیم و آقای خورشیدی بر قلب ها حکومت می کرد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر